Pink Nike Free Run 3

4/10/2014

Hétfőn gyorsan átcseréltem a vizsgaruhámat, erre a sokkal kényelmesebb öltözékre. A rózsaszín futócipőmet szerettem volna felhúzni, ez az egy biztos volt, mert a magassarkú után valami extra puhára vágytak a talpaim. Ehhez a színhez viszont nehéz öltözni, úgyhogy maradtam a fekete fehérnél, az tuti megy hozzá  és így született a mai outfit:)

I quickly changed from my exam outfit to some more comfortable on Monday. I wanted to wear my running shoes because after standing in heels, my feet wanted something extra soft and comfy. Since my shoes are pink, it's a bit hard to find clothes that are matching, so i just stayed by the classic black and white combo and that's how today's outfit was inspired :)






kabát/coat: Vögele
póló/t-shirt: H&M
nadrág/pants: H&M
cipő/shoes: Nike Free Run 3
napszemüveg/sunglasses: Stradivarius
óra/watch: Michael Kors








You Might Also Like

6 megjegyzés

  1. Szép ez a cipő! Nekem egy sötétebb rózsaszín Adidas van, annyira imádom (esküszöm, futásra vettem, csak még nem jutottam el odaáig :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is futásra vettem, de egyre többet használom így "hétköznap" is mert annyira kényelmes :D majd a futáshoz is megjön a kedved, így, hogy itt a jó idő :)

      Törlés
  2. Nagyon szép a cipő! :) Nekem épp tegnap jött meg a rózsaszín Nike Air Maxom :)

    VálaszTörlés