Golden hour

7/30/2014



Erre a hétre hazautaztam egy kicsit nyári szünetezni, hiszen ez az utolsó nyaram, amikor még nem kell dolgoznom. Aki követ instagrammon az tudja, hogy múlt héten voltam egy állásinterjún és most visszahívtak egy második körre is, így mégis csak vissza kellett jönnöm Budapestre. Holnap reggel gondoljatok rám :) Addig is hoztam pár képet múlt hétről. Gyorsan kellett kitalálnom mit húzzak fel és a két első darabot ragadtam meg, ami a kezembe került. Szerintem nagyon jó nyárias és elegáns lett a végeredmény :)

I went home for the whole week since it's my last summer i don't have to work and i wanted to feel the holiday spirit. Those of you who follow me on instagram know that i've been to a job interview last week and they asked me back for a second round so i had to come back for Budapest. You can cross your fingers for me tomorrow morning :) Until then, here are some pictures from last week. I was in a hurry and threw on the first 2 items i found in the closet. I think the whole outfit turned out pretty summery and elegant :)








You Might Also Like

2 megjegyzés