Szentendre

8/12/2014



Amióta megszületett a gondolat, hogy Budapestre költözünk, tudtam, hogy Szentendrére mindenképpen el kellene látogatni, mert olyan sok hangulatos képet láttam róla, hogy úgy gondoltam kár lenne kihagyni. Így hát szombaton felkerekedtünk és elhajóztunk Szentendrére. Hihetetlen barátságos a belváros, mindenhol macskaköves utcák, apró boltok és színes házak. Szerettem volna az ódon hangulatot megörökíteni ezért kisebb részleteket fotóztam, remélem sikerült úgy elkapnom egy-egy pillanatot, hogy ti is úgy érzitek, ott sétáltok a szűk Duna-parti utcácskákban :)

Ever since we decided to move to Budapest, I knew we had to visit Szentendre, because i saw so many heartwarming pictures of it that i thought it would be a shame to miss it. So we got ourselves together on Saturday and took a boat to the city. It's such a friendly town, there are cobblestones, small shops and colourful houses everywhere. I wanted to capture the old feeling of the place so i took pictures of small details. I hope i got it right and you feel like as you were walking there with me as well :)



















You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Nagyon tetszettek a képek, remélem hamarosan mi is eljutunk oda :)

    VálaszTörlés
  2. It's a wonderfull place. I have so good memories from there

    VálaszTörlés