Check mate

11/20/2014


Mielőtt lehullik az összes levél és beköszönt a tél, szerettem volna még pár őszi képet készíteni/készíttetni a blogra. Múlt hétvégén Ádáméknál voltunk és a szikrázó napsütésben tökéletes alkalmunk nyílt kattintani párat, sajnos hétköznap már sötét van mire ráérnénk fényképezni. Pont pénteken érkezett meg az egyik Sheinside rendelésem - ez a kockás felső - ami végül tökéletesen passzolt az őszi levelek színéhez. Nektek, hogy tetszik?

Before all the leaves fall down and winter arrives, i wanted to have some autumnal pictures taken for the blog. We've been at Ádám's last weekend and the sunny weather was just perfect for shooting. We can't really take pictures on weekdays now, because it gets dark so damn early. One of my Sheinside orders - the top - just arrived the day before which turned out to be the perfect match with the autumn leaves in the background. How do you like it?






felső/top: Sheinside
nadrág/pants: H&M
cipő/shoes: H&M
kabát/coat: Sheinside





You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. Nagyon jó ez felső Karin, olyan igazi őszi a kockákkal meg ezzel a színkombinációval. :) Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Rencsó, nekem is teljesen az ősz jut róla eszembe :) puszkóó

      Törlés
  2. Nekem leginkább a kabát tetszik, jövőre én is ilyet akarok!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tavaly is tetszett a kabát, de mivel nem volt időm hordani, nem is szerettem meg igazán, idén viszont újra beleszerettem :)

      Törlés