Home details

2/02/2015




Szombaton gyönyörűen sütött a nap és bevilágította kis budapesti otthonunk minden zegzugát. Elgondolkodva arra jöttem rá, hogy ebből a lakásból még szinte semmit sem mutattam nektek, és ennél remekebb alkalmat aligha találtam volna, hogy megörökítsem a napsugarak játékát. Nem hiszem, hogy vala is fogok lakás "túrát" csinálni, inkább csak szegmenseket mutatok, én magam is jobban szeretem az apró részleteket kiemelő képeket. Szerintem ezek ragadják meg a lakás stílusát a legjobban, így jöjjön pár olyan elkapott pillanat, amiknek akár a szombat délelőtt címet is adhatnám :)

Saturday was such a sunny day, and the rays found all the little corners in our Budapest apartment. As i thought about it, i've realized, i haven't shown you much of this flat and i couldn't have found a better time to capture the beautiful lights. I don't think i'll ever do a full on house tour, i rather show you some details instead. I prefer to go through pictures like this on other sites as well and i think they tell the place's story the best, letting the style of the owners come through. Here are some details i captured and i might as well could've give them the title "Saturday morning".













You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. Nagyon jó képek, hangulatos, tavaszias. :)

    VálaszTörlés
  2. haha, előbb végignéztem a képeket, és rögtön azt gondoltam, hogy látni szeretném teljes egészében a lakást :D aztán elolvastam a szöveget is... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó sajnálom, viszont ha ez vigasztal, szerintem a jövőben lesz még több hasonló bejegyzésem :)

      Törlés