Capturing time #2

7/17/2016




 Úgy láttam, hogy tetszettek nektek az előző "Capturing time" bejegyzés képei és én is nagy örömömet leltem a hétköznapi pillanatok megörökítésében. Ezek talán a kedvenc képeim, hiszen egy-egy jelentéktelennek tűnő érzést, spontán jelenetet ábrázolnak. A mostani képek már nyári hangulatban készültek és az előző bejegyzéshez képest sokkal több természetkép, hiszen ilyenkor gyönyörű a táj és csodásak a fények.

It seemed that you liked the previous "Capturing time" post and i also loved to focus on little, everyday moments. These are maybe my favourite type of photos, because they show you a feeling or a spontaneous moment, that seems insignificant at the time, but actually means a lot. These pictures were taken in a summer mood and have more nature pictures, since the landscape is gorgeous and the light is just amazing.


isteni helynek tűnik, kár, hogy zárva volt - it looke like a cool place, it's a shame it was closed



gyönyörű Buda - gorgeous Buda



meleg, virágillatú este volt - it was a warm, flower-scented evening



szerintem nekem pózolt :) - i think it posed for me :)



késő délutáni napfürdő a Duna-korzón - late afternoon sunbathing



kaparós sorsjegy a kávézóban - scratch cards in the coffee shop



elvarázsoltak az egyenes vonalak és a kék ég - these straight lines and blue sky mesmerized me



virágmező a körúton - flower field on the boulevard



újra itt a papucsszezon - slippers season is here again



nő a mi drága kis paradicsomunk - our sweet, little tomatoe is growing




a meleg vonatút előtt jár egy hideg jégkrém - a cold icecream before the hot trainride




házi jégkrém avagy fagyasztott turmix - home made ice cream aka frozen smoothie




hekket festettem Tihanyban - i painted a fish in Tihany




jóleső szellő a Balaton-parton - nice breeze at the lake



anyukámmal beszélgettünk - we had a chat with my mom

You Might Also Like

2 megjegyzés