10 pictures - 10th January

1/13/2017


Ahogy azon gondolkoztam, hogy idén milyen kreatív kihívások elé állítsam magam, belebotlottam egy olyan fotós projektbe, amit érdekesnek tartottam és nem volt annyira bonyolult vagy időigényes, hogy azt mondjam, nekem erre nincs energiám. Maga az ötlet arról szól, hogy minden hónap 10. napján 10 képet kell készíteni. Akármiről. Ez nem tűnt túl bonyolultnak első ránézésre, ezért bele is vágtam. Íme 10 teljesen random kép a hétköznapokból. Olyan ez talán, mint egy kis időkapszula, ami az életem egy töredékét megőrzi és még az is lehet, hogy a végén teljesen belejövök és később érdekes nézegetni-való válik belőle. Próba szerencse.

As i was wondering what creative challenges to take on this year, i stumbled upon a photo challenge that i found pretty interesting but not too complicated or time-consuming, that i won't have the energy to do it. The idea is that you should take 10 pictures on the 10th day of each month. They could be of anything and everything. This didn't seem too complicated so i started right away. Here are 10 completely random pictures from my weekdays. They are almost like a time-capsule, that saves a fraction of my life. And who knows? Maybe i'll get into it and they become an interesting thing to look back on later. Let's go!









You Might Also Like

0 megjegyzés