Mood of the month - January

2/04/2017


Ebben a hónapban is összegyűjtöttem azokat a képeket, amik számomra 2017 első hónapját a legjobban jellemzik. Rengeteg kék tónus, megfagyott részletek, jeges levegő, latyaktól piszkos cipők, otthoni kuckózások és elvétve egy-egy napsugár. Régóta nem volt ilyen hideg időnk januárban, ezért 10 percnél többet nem nagyon töltöttem kint, akkor is csak a szemem látszott ki a sál és a kapucni mögül. Viszont van ebben jó is, mert végre igazi tél volt, hóeséssel és jeges utakkal. Az olvadás már kevésbé villanyozott fel, viszont úgy tűnik felszáradt a város és végre élvezhetjük ezt a tavaszi melegnek tűnő 10 fokot. Nektek, hogyan telt a január? :) Egy hónap múlva jövök megint, addig is, ha gondoljátok, nézzétek meg itt a decemberi képeket is!

I gathered once again the pictures that represent the first month of 2017 the best for me. Lot of blue hues, frozen details, icy air, mudstained shoes, cozying up at home and sometimes a ray of sun here and there. It has been a long time since we've experienced a winter this cold, so i didn't really spend more than 10 minutes outside at a time, with only my eyes looking out to the world from beind my scarf and hoodie. But the good thing is that we finally had a real winter with snow and frozen roads. The melting however, didn't please me too much but it seems like the city is all dried up now and we can finally enjoy the plus degrees that seem like spring after this freezing cold. How was your January? :) I'll be back in a month with pictures like these, until then, check out the December pictures here as well!












You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. A mi fánk törzse ugyanígy nézett ki, ennyit le kellett szedni belöle, hogy beleférjen a talpba :D Nagyon szép képek, főleg a madaras és farönkös, na meg a legelső tetszik :) Már nagyon vártam én is a jobb időt, bár most egész jól tűrtem a hideget is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most nézem csak mennyire le van faragva, akkor nem tűnt fel, amikor fényképeztem :D Én is meglepő módon egész jól ki voltam békülve a hideggel, de most, hogy megéreztem a kicsit melegebb időt, nem vágyom a fagyokra :)

      Törlés