What's in my bag - Fjällräven Kanken

4/29/2017



Egészen pontosan ősszel fogalmazódott meg bennem,hogy én is szívesen készítenék egy "mi van a táskámban?" bejegyzést, de akkor még hiú ábrándokat kergettem, hogy megtalálom azt a tökéletes hátizsákot, ami számomra is praktikus és szívesen is fotózom nektek.  A kiszemelt példányt sajnos nem szállítják Magyarországra, ezért elhalasztottam a projektet. Aztán nemrég újra eszembe jutott a bejegyzés ötlete, és rájöttem, hogy a  - már majdnem egy éve használt - Fjällräven táskámat imádom, és nem is értettem, hogy miért halogattam a bejegyzés megírását, hiszen nem az a lényeg, hogy egy teljesen új táskát mutassak meg nektek, hanem az, hogy valóban belelássatok, hogy a hétköznapokban mit hordok a hátamon.

It was around autumn when i came up with the idea of a "What's in my bag" post, but at that time i still believed that i'll find the perfect bag, that is both practical and nice looking enough to take photos of. The bag i had my eyes on does not ship to Hungary, so i put off this type of blog posts for a while. Recently i remembered it again and i realized that i love the Fjällräven bag i've used for a year now, and i couldn't understand why i didn't write the post all this time. Because to be honest, the point is to show you what i really use and love instead of portraying a totally new bag.


Bemutatom nektek a bordó Fjällräven Kanken táskámat, ami már egy picit megkopott, mert rendesen ki van téve a strapának. Minden nap velem jön a munkába, hétvégi utazásokra és volt már, hogy kisebb sétákra, túrákra is magammal vittem. Ahhoz képest, hogy elég kicsinek tűnik, rengeteg minden belefér, de most ahelyett, hogy kipróbálnánk, hogy mit lehet belezsúfolni, megmutatom, hogy egy átlagos napon mi rejtőzik benne. Mindenféle szortírozás nélkül fogtam a táskám és kipakoltam belőle mindent, amit találtam. Még szerencse, hogy a hétvégén megszabadultam a táska alján úszó papírzsepi/blokk/cetli halmaztól, amik óhatatlanul összegyűlnek, amikor sietek és mindent csak úgy bedobok a táska mélyére. Ismerős valakinek? :)

I introduce you to my Fjällräven Kanken bag, that is a bit worn, since i really put it to use. It comes to work with me everyday and sometimes i bring it to weekend trips or smaller tours. Even though it looks small, it fits tons of things, but instead of trying to fit as much as possible inside the bag, i'll show your what i have in it on a regular day. I grabbed my bag and poored everything out of it that i had inside at that moment. Lucky for me i just got rid of all the old handkerchief and paper trash that was on the bottom, just a few days before. I tend to throw everything in it when i'm in a hurry, familiar to anyone? :)



1. Sokáig a kézfertőtlenítőm, a szempillaspirálom vagy a parfümöm a táska alján landolt, úgyhogy a kicsit rendezettebb táska illúziójának elérése érdekében beszereztem egy neszeszert. A H&M-ben találtam ezt a csinos, fényes darabot. - For a long time my hand sanitiser, my mascara or my perfume ended up on the bottom of my bag, so to achieve a more put together bag i bought this shiny pouch from H&M.

2. Múlt hétvégén a Budapest 100 keretében számos budapesti házba mehettünk be és a Batthyány téren a pici rózsaszín házban képeket is kiállítottak. Innen hoztam pár névjegykártyát, ami még mindig a táskámban kallódik. - Last weekend we participated in  the Budapest 100, where you could visit many Budapest buildings. One of them had a little exhibition and i took a few business cards that are still in my bag.

3. Rengeteg teánk van itthon ezért néhanapján párat bedobok a táskámba, amit a munkatársakkal elszürcsölünk. Most épp az English Tea Shop levendula és kamilla teája van soron. - We have tons of tea at home, so somedays i throw a few in my bag to drink with my colleagues at work. I have the English Tea Shop lavender and camomille tea in my bag at the moment.

4. Mivel legtöbbször kártyával fizetek, egy ideje átváltottam a nagy és nehéz pénztárcámról erre a picire. Elöl és hátul is kártyatartói vannak, a zipzáros részbe pedig fér készpénz is. Eredetileg arra vettem, hogy a kisebb táskáimba is beleférjek, de meglepődve jöttem  rá, hogy a hétköznapokon sincs szükségem 20+1 kártyára és kuponra, amik a másik pénztárcámat már majd kipukkasztották. Egyszerűbb, kisebb, kényelmesebb. - Since i usually pay with card, i switched up my big and bulky wallet to this one. There are card holders on both sides and you can put cash in the zipper pocket. I originally bought it to fit in my smaller bags as well, but i suprisingly noticed that i don't need a tons of cards on the weekdays either, which almost made my big wallet burst. This is just simpler, smaller and more convenient.

5. A héten sütött a nap ezért a napszemüvegemet is bedobtam a táskámba. Tavaly rendeltem a ZeroUV oldalán. - It was sunny this past week so i had my sunglasses with me as well. I purchased this pair from the ZeroUV website.



6. Munkába menet és hazafelé mindig olvasok a metrón, így most ezt az aktuális - és hatalmas - könyvemet hordom magammal. Hiába nehéz, semmi pénzért nem cserélném le egy e-book olvasóra. - I always read on the way to work and back, so this is my huge book that i read at the moment. Even though it's heavy, i'd never change it to an e-book reader.

7. A Rifle Paper Co. gyönyörű határidőnaplóját használom idén. A legtöbb nap velem utazik, mert hatalmas zűrzavarokat idéz a fejemben, ha véletlen otthon felejtem. - I use the beautiful Rifle Paper Co. agenda this year. Most days it travels with me because it causes serious troubles in my head when i accidentaly leave it at home.

8. Iroda kulcs. Szintén nem tanácsos otthon hagyni! - Office keys. Also recommended to have it on me at all times!

9. Kiskorom óta ez a Nivea krém nálam a szent grál. A száraz kezekkel csodát művel, de nem láttam még olyan ajakbalzsamot sem, ami hamarabb hozta helyre a cserepes ajkakat, mint ez a krém. - This Nivea cream is the holy grail for me for a long time. It works as a miracle for dry hands and i've never seen a chapstick either that cured dry lips faster than this cream.

10. Lakáskulcsok a legcukibb cicás kulcstartóval Bulgáriából. - My house keys with the cutes cat keyring from Bulgaria.

11. - 12. A saját és a céges telefonom is mindenhova velem jönnek. - My personal and work phone come with me everywhere.



Hosszabb utakra vizet is szoktam magammal vinni, de az, ami sosincs nálam az a papírzsebkendő! Ti miket visztek magatokkal nap mint nap?

I usually pack some water for longer trips but i never have any handkerchiefs with me. What do you have in your bags?

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Királyságomat a táskádért :)
    Megkérdezhetem, hogyan mosod?
    Mert azt olvastam, hogy nem nagyon szabad a mosógépbe bedobni, mert elveszíti a tartását, és könnyen fakul a színe is.
    Nekem egy putty színű van, direkt amiatt vettem, hogy "kosz színű" :D,
    de minden vágyam egy szép élénk zöld, kék, vagy tégla színű :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megmondom őszintén, hogy éppen ezért még én sem mertem kimosni, úgyhogy, ha foltos lett akkor csak letöröltem :)
      Szerintem bátran válassz a kedvenc színeidből mert nagyon szépek és nem koszolódnak olyan könnyen mint hinnéd:)

      Törlés