Discover Budapest | coffee | Smúz

5/14/2017



A legutóbbi kávés bejegyzésem végén sok hasznos tanáccsal láttatok el és azóta is sokszor kapok üzeneteket, hogy szerintetek melyik kávézók tetszenének nekem. Tegnap végre eszembe jutott, hogy a Smúzba már azóta el szeretnék menni, hogy egyszer a 2-es villamosról kiszúrtam, így tegnap arra vettük az irányt és beültünk egy kávéra. Már most leszögezném, hogy azt hiszem megtaláltam az én személyes "happy place-emet". Minden telis-tele van virágokkal, ami engem rettentő boldoggá tud tenni, úgyhogy nem is bántam, hogy kint nem volt egyetlen hely sem és végül a hatalmas nyitott ablak mellett ültünk a kávézó belsejében.

At the end of my last coffe related blogpost, a lot of you gave me useful tips on cafes and since then, i got some mail as well regarding which places you think i might like. I finally remembered yesterday, that i wanted to go to this place called Smúz, ever since i spotted it from tram 2, so off we went for a nice cappuchino. I think it's safe to say, that i found my personal happy place. There are flowers all around which makes me super happy, so i didn't mind at all sitting inside on beautiful day by the huge open window .


Olyan gyönyörű napos délutánon, mint a tegnapi érdemes egyébként kint leülni, ahonnan csodás kilátás nyílik a Parlamentre és a Budai várra, de ha mégis elbújnátok a napfény elől, bent is nagyon hangulatos. Én szívem szerint az összes cserepet és üvegcsét hazavittem volna a virágokkal együtt! Úgyhogy, aki annyira szereti a növényeket, mint én, imádni fogja ezt a helyet és, ha kedvetek támadna egy szép bokrétával hazatérni, ezt is megtehetitek, hiszen a kávézó másik fele virágbolt!

However, on a sunny day like yesterday, it's worth sitting outside as well, because the view of the Parliament and the Buda Castle is just amazing, but if you'd like to hide from the Sun, you'll find the inside just as lovely. If i could, i would have come home with all the pots and glasses, as well as the flowers! So if you're into plants as much as i am, you'll love this place, and if you get in the mood of buying a buquet, you can totally do that. The other side is actually a flower shop!


A kávék mellett teákat és fröccsöt (!) is árulnak, ezért akár egy késő délutáni italozás helyszíne is lehet a Smúz vagy éppen buliból hazajövet bedobhattok itt egy reggelit, szendvicset vagy salátát. Az biztos, hogy nem ez a legolcsóbb kávézó, ahol valaha járni fogtok, egy néha, egy-egy kávéra teljesen megéri, ha azt nézzük milyen gyönyörű környezetben van, és hát a növények...Engem megvettek kilóra.

Besides coffe they sell teas and wine spritzers (!), so Smúz could be the place to a late afternoon drink, or where you grab your breakfast, sandwich or salad in the morning, after a night on the town. Trith be told, this is not the cheapest you'll ever visit but it's a nice little place to drink a coffee once in a while. The view totally makes up for the prices, and the plants...don't get me started again.









Ti már voltatok a Smúzban? Hogy tetszett?

Have you been to Smúz? How did you like it?

You Might Also Like

0 megjegyzés