Silk maxi dress

7/10/2017



Hónapokkal ezelőtt akadt meg a szemem ezen a ruhán, amikor a H&M weboldalát böngésztem, de azon kívül, hogy nagyon szép, nem volt semmilyen indokom arra, hogy megvegyem, ezért inkább tovább görgettem és olyan darabok után néztem, amikre tényleg szükségem volt. Úgy tűnik viszont, hogy minden úgy akarta, hogy nekem még dolgom legyen ezzel a ruhával, mert esküvői meghívást kaptunk. Gondolhatjátok, hogy nem kellett sokáig agyalnom, hogy miben menjek, már rendeltem is ezt az alul selyem, felül csipke álomdarabot. Istenien éreztem benne magam az este folyamán, és már most azon töröm a fejem, hogy hol lehetne megint viselni.

This dress caught my eyes month ago, while i was browsing through the H&M website, but because i didn't have any solid reason to buy it, besides that it's gergeous, i scrolled further to look for pieces that i really needed. Turns out, the universe wanted me to have this dress after all, because we received a wedding invitation. I didn't think twice what to wear, just clicked the 'place order' button. It was lovely to wear this lace top, silk bottom dress and i'm already thinking of ways to have it on again!



A ruhához méltó helyszínen szerettem volna a képeket elkészíteni és az Apáthy-szikla tökéletesnek bizonyult. A kezdetben borús idő ellenére, naplementére előbújt a nap, így végül olyan képeslapszerű képek születhettek, amire még én sem számítottam!

I wanted to have the pictures taken in a setting that matches the beautiful dress, and the Apáthy-rock seemed perfect. Even though it was cloudy at the beginning, the sun came out for sunset and the pictures turned out so better than i ever imagined!


ruha/dress - H&M

karkötő/bracelet - Etsy







You Might Also Like

0 megjegyzés